آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

بالابرهای فروشگاهی و خانگی و غذابر دارای ویژگی های به شرح زیر می باشد :

- یکی از خصوصیت های مهم انواع بالابرهای خانگی، Homelift ها ، بالابرهای فروشگاهی و بالابرهای غذابر نداشتن نیاز به چاله آسانسور و تخریب بنای مورد احداث و عدم نیاز به آهن کشی و اتاق آسانسور می باشد.

- طراحی سازه ها و نصب بالابرهای خانگی و فروشگاهی و غذابر و Homelift ها بسیار انعطاف پذیر می باشد به صورتی که در هر مکانی قابلیت نصب این بالابرها وجود دارد.

- از خصوصیت های دیگر بالابرهای خانگی و بالابرهای فروشگاهی و بالابرهای غذابر و Homelift ها و آسانسورهای هیدرولیکی، قابلیت نصب انواع تجهیزات درب آسانسوری،  برق PLC، برق آسانسوری، شاسی های احضار آسانسوری، نشانگر، درب های اتوماتیک، درب های لولایی، درب آکاردئونی و غیره می باشد.

 -این نوع بالابرها در اقسام تک ریله، دوریله مجاور، دوریله مقابل و چهارریله تولید می شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۷
آسیا برج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی