آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

کفشک و راهنمای آسانسور و بالابر چیست

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۹ ب.ظ

در قسمت بالا و پایین کابین آسانسور و وزنه تعادل کفشک راهنمای آسانسور نصب می گردد و با حرکت نمودن در امتداد ریل های بالابر راهنما ، نقش راهنما را ایفا می نماید. کیفیت و کارایی کفشک های راهنما و ریل ها بیشتر از وسایل دیگر در سیستم بالابر و آسانسور ، بر روی آسانی حرکت تاثیر دارند.

 برای سرعت های متوسط و کم بایستی از کفشک راهنمای لغزشی استفاده نمود. کفشک های راهنمای لغزشی برای کابین بایستی همواره از نوعی باشد که قابل تنظیم باشد. برای سرعت های بالا، بایستی از کفشک غلطکی برای کابین و وزنه تعادل استفاده نمود. این کفشک ها سبب کیفیت حرکت ، نداشتن نیاز به روانکاری ریل ها ، کاهش سر و صدا و صرفه جویی در انرژی به دلیل کم شدن اصطکاک می گردد.  


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۲
آسیا برج

بالابر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی