آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

دستگاه راهبند برقی مدل SRC چگونه است

پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

این دستگاه دارای سیستم الکترومکانیک با گیربکس حلزونی می باشد و بدنه آن شامل ورقی به ضخامت 15 میلیمتر و همچنین دارای طرح می باشد که همه تجهیزات مکانیکی و برقی در آن قرار می گیرد. مکانیزم این دستگاه به صورت مکانیکی می باشد و ولتاژ برد کنترل آن 12 ولت است. فاز موتور این دستگاه هم تک فاز است و هم سه فاز و بیشترین طول بازوی آن 6 متر می باشد. قابل ذکر است که جنس این بازو از آلومینیوم بوده و گروه رنگی آن زرد می باشد. در این دستگاه راهبند تعداد دفعات استفاده در روز به طور نامحدود می باشد. همچنین این دستگاه دارای امکانات دیگری نیز می باشد که عبارتند از :

دارای گیرنده و فرستنده از راه دور

دارای چراغ تردد LED

دارای دکمه های اضطراری با قفل کردن

دارای سیستم کنترل دسترسی

دارای مکانیزم ضربه گیر تیرک

دارای آلارم در حین حرکت

دارای چراغ های هشداردهنده

کنترل از راه دور

مقاوم در برابر ضربه


بالابر هیدرولیکی آسیا برج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۱
آسیا برج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی