آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

بالابر فروشگاهی چیست و دارای چه مشخصاتی می باشد

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹ ب.ظ

بالابرهای فروشگاهی ترکیبی خاص از سیستم هیدرولیکی ، الکترونیکی و مکانیکی می باشد که به طور هماهنگ با هم کار می کنند تا بازدهی بالایی به دست آید. این نوع بالابرها با توجه به نیاز مشتری با اندازه و تزئینات خاصی ساخته می شوند. این بالابرهای الکتروهیدرولیکی برای رستورانها ، بانک ها ، فروشگاه ها ، مغازه ها ، بیمارستان ها ، کارخانجات و تمامی مکان هایی که محدودیت فضا دارند ، مناسب می باشد. مشخصات بالابرهای فروشگاهی به شرح زیر می باشد :

سامانه الکترو هیدرولیک

طراحی مناسب با شرایط محل نصب

دارای سیستم فرود اضطراری در صورت قطع برق

راه اندازی آسان و سریع

طراحی ایده آل آسیا برج جهت صرفه جویی در هزینه ها و استفاده بهینه از وقت

نگهداری آسان و ساده

قابلیت کارکرد با برق شهری و برق سه فاز

قابل کنترل در کلیه ایستگاهها و داخل سکو

قطع خودکار در حداقل و حداکثر ارتفاع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۴
آسیا برج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی