آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

تفاوت بالابرهای آکاردئوننی و بالابرهای ریلی

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ق.ظ

تفاوت این دو نوع بالابر در ارتفاع سبد می باشد یعنی حداکثر فاصله ای که سبد سکوی بالابر آکاردئونی در حالت جمع شده نسبت به سطح زمین دارد، یک متر بوده ولی این فاصله در بالابر ریلی در متراژ حداقل 25/2 متر و حداکثر 25/3 متر است. این برتری بالابر آکاردئونی به کاربر اجازه می دهد تا در صورت داشتن بار سنگین، بتواند راحت تر آن را درون سکو قرار دهد، چرا که در حالت جمع شده ، فاصله کف سکوی بالابر آکاردئونی به سطح زمین، بسیار کمتر از این فاصله در بالابر ریلی است . 


برای آشنایی بیشتر به سایت بالابر آسیا برج مراجعه فرمایید.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی