آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

تعدادی از ویژگی های بالابر خانگی و فروشگاهی

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۰ ب.ظ

یکی از ویژگی های مهم این بالابرها، عدم نیاز به چاله آسانسور و تخریب بنای مورد احداث و عدم نیاز به آهن کشی و اتاق آسانسور می باشد.

این بالابر ها دارای ظرفیت های متغیر و متفاوت بسیار بالایی می باشند. در اصل این نوع بالابرها، با ظرفیت های 300 کیلوگرمی تا 5 تن، طراحی و ساخته می شود.

این بالابر، قابلیت نصب انواع تجهیزات اعم از برق PLC، برق آسانسوری، شاسی های احضار آسانسوری، نشانگر، درب آسانسوری، درب های اتوماتیک، درب های لولایی و آکاردئونی و غیره می باشد.

ویژگی دیگر این بالابر، استفاده از رپچرولوهای کنترل به روی جک های هیدرولیک، امکان سقوط در صورت پاره شدن شیلنگ های هیدرولیک را به صفر رسانده است.


برای آشنایی با دیگر ویژگی های بالابرها می توانید به سایت بالابر آسیا برج مراجعه فرمایید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی