آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

به چه علت بالابرها ایمن تر اند؟

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸ ق.ظ

عوامل ایمن بودن بالابرها به شرح زیر می باشد:

شما اگر هنوز در مورد قدم گذاشتن به درون بالابر یا آسانسورها نگران هستید، ما در اینجا چند ویژگی ایمنی مکانیکی که در این دستگاه  وجود دارد و  باعث اطمینان خاطر و راحتی شما می شو د را معرفی کرده ایم 

کابل های فولادی

کابل های فولادی که آسانسور را بالا نگه می دارند، از عوامل استحکام کابین به حساب می آید. حتی اگر یکی از کابلها پاره شود، همچنان قادر به نگه داشتن وزن سنگین تر از کل آسانسور می باشد. از لحاظ تئوری، سقوط کابین هرگز اتفاق نخواهد افتاد، مگر اینکه تمامی کابل ها قطع شوند. 

ترمزها

به غیر از  کابل های فولادی، آسانسورها همراه با یک سیستم ترمز اتوماتیک ساخته شده اند که در بالا و پایین شفت قرار دارد. اگر به هر دلیلی کابین سقوط کند یا سرعت پایین آمدن آن بیش حد نرمال باشد، ترمزها در هر نقطه انتهایی شروع به کار کرده و باعث آهسته پایین آمدن دستگاه می شود.

وزنه تعادل

اگر نگران گیر افتادن در یک آسانسور در حال سقوط هستید، نترسید. در تئوری، آسانسورها اگر دچار سقوط شوند، هرگز به زمین نمیرسند چرا که دارای وزنه تعادل هستند.

وزنه های تعادل مقابل قسمت انتهایی کابین متصل شده اند و بسیار سنگین تر از یک کابین خالی می باشند. اگر کابل های فولادی و ترمزها موفق به جلوگیری از سقوط نشوند و شما تنها کسی هستید که در بالابر حضور دارید، کابین دستگاه در عمل به سمت بالا خواهد رفت.


بالابر آسیا برج


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی