آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

درباره بالابرهای شاخک دار (لیفتراک)

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲ ب.ظ

بالابرهای شاخک دار، به عنوان "کامیون های دستی" و "آسانسورهای پالت" شناخته می باشد و مناسب برای بلند کردن اجسام از طبقه به ارتفاع مناسب و محل کار، ذخیره سازی، حمل و نقل، یا بارگیری و تخلیه. در کنار قطعات و چنگال و چارچوب  اجزای سازنده، طراحی لودر معمولی، مکانیسم های بلند شبیه به نوع بالابر های قبلا ذکر شده، مانند بالابر های بالابر یا مستطیل های عمودی است. با توجه به مدل، اجزای مکانیکی، پنوماتیک و یا هیدرولیکی قدرت توانایی بالابرها را افزایش می دهد که می تواند فقط به جابجایی عمودی محدود شود یا شامل جابه جایی عمودی و افقی است. ویژگی های اضافی طراحی در دسترس برای این مدل دستگاه شامل درایو دستی یا موتور، متعادل سازی و ادغام سایر لوازم جانبی لودر است.



آسیا برج بزرگترین تولید کننده بالابر صنعتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی