آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

مزایای یک استاکر خودکشش

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۱۸ ق.ظ

یک استاکر خودکشش یا خودران نوعی پالت تراک میباشد که شاخک های نصب شده روی دکل آن می تواند بار را تا ارتفاع زیادی جابجا کند. انواع مختلفی از استاکر خودران وجود دارد که جهت نیازهای خاصی طراحی و ساخته شده اند. این دستگاه ها در دو نوع اصلی برقی و دستی وجود دارند. کاربرد اصلی آنها جابجایی و بالا و پایین آوردن پالت در نقاطی است که نیاز به لیفتراک نبوده و یا امکان استفاده از لیفتراک وجود نداشته باشد؛ مانند فروشگاه ها، انبارهای کوچک ، بخش های خاص تجهیزات انبار و یا بعنوان پشتیبان لیفتراک های گران قیمت.

 

 

این ماشین ها جهت جابجایی بارهای کوچک در محوطه انبار و یا هر محل دیگری به مدت 5 ساعت در طول روز، ایده آل هستند. این استاکرها بواسطه مجهز بودن به چرخ های کوچک، برای کار در محوطه داخلی ساختمان ها بسیار مناسب تر هستند. و پیشنهاد می شود از این دستگاه ها فقط روی سطوح صاف استفاده گردد.

 

مزایای یک استاکر خودکشش

• عدم نیاز به گواهینامه رانندگی مورد نظر ( به جز استاکر سوار ) البته اپراتور باید از تمام مقررات کنترل دستگاه مطابق آنچه که شرکت تولیدکننده مقرر کرده، آگاه بوده و به آن عمل کند.

• قیمت مناسب تر نسبت به لیفتراک

• هزینه نگهداری پایین؛ باتری این نوع دستگاه ها هزینه کمتری نسبت به انواع دیزلی یا گازی دارد.

• عدم وجود گازهای خروجی و صدای بسیار کم بواسطه وجود باتری باعث می شود کاربرد آنها در مکان های بسته و سرپوشیده بسیار ایده آل گردد. همچنین آنها انرژی کمی مصرف می کنند و با محیط زیست بسیار سازگار هستند.

• قدرت مانور عالی که باعث می شود در فضاهای کوچک بتوانند کار کنند و انبارها را به فضاهای مفیدتری تبدیل نمایند.

• دید مناسب اپراتور حین کار با استاکر خودکشش در زمان جابجایی بار

 

منبع: آسیا برج

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی