آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

شیرهای کنترل جهت مخصوص بالابر

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۴ ب.ظ

این شیرها تعیین کننده مسیر عبور جریان سیال در مدار هیدرولیکی هستند که از نظر ساختمان داخلی ان دو نوع کلی اسپولی و سوپاپی می باشد.

شیرهای سوپاپی در انواع ساچمه ای صفحه ای و مخروطی هستند و این شیرها نسبت به شیرهای اسپولی کمتر استفاده می شود, البته با بالا رفتن تکنولوژی این شیرها, کاربردشان در صنعت رو به افزایش می باشد.

شیرهای اسپولی دارای یک میله قرقره ای مانند است که با توجه به نوع عملکردشان, یک سری برآمدگی و فرورفتگی هایی رو میله آن وجود دارد.

بیشتر این شیرهای کنترل جهت که در مدارهای هیدرولیک استفاده می شود از نوع اسپولی می باشد.

شیرهای چند راهه, شیرهای یکطرفه و غیره از انواع شیرهای کنترل جهت می باشند.



شیرهای هیدرولیک مخصوص بالابر



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۰
آسیا برج

بالابر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی