آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

عوامل تعیین کننده در قیمت بالابر

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸ ق.ظ

در دنیای صنعت بالابرسازی شاخص های متعددی از جمله نوع کاربری ، فن آوری بکار رفته در تولید محصول ، مواد اولیه ، نوع دستگاه ، کیفیت ساخت ، محل نصب یا مکان مورد استفاده ، ایمنی ، امکانات جانبی دلخواه و ... در تعیین قیمت بالابر یا قیمت آسانسور تعیین کننده هستند.

در زمینه نوع کاربری باید آگاهی و اطلاع دقیق و درستی از زمینه مصرف یک محصول داشت. باید بدانیم برای جابجا کردن نفرات و تجهیزات چه فضا و امکاناتی و چه بودجه ای در اختیار داریم و آیا ایمنی هدف مد نظر را می توان تامین کرد یا خیر؟ بطور مثال اگر صاحب یک فروشگاه مواد غذایی بخواهد برای سهولت در جابجا کردن اجناس خود از انبار به داخل فروشگاه یا بالعکس، از بالابر استفاده کند، باید آگاهی کافی از فضای فروشگاه و انبار خود داشته باشد و اطلاعات لازم از بالابر مدنظر را کسب کند. البته غالب این اطلاعات از سوی کارشناسان مربوط تهیه و تنظیم خواهد شد ولی در کلیت موضوع تغییری ایجاد نمی کند. در چنین موردی قاعدتا فروشنده باید از یک بالابر باری استفاده کند. حال بسته به اینکه اجناس مورد نظر از چه نقطه ای به چه نقطه ای جابجا می شوند و ارتفاع جابجایی چقدر است می توان تصمیم گرفت که نوع متحرک لازم است یا باید یک دستگاه بطور ثابت و همیشگی در مکان مشخصی در داخل فروشگاه نصب شده و راه اندازی شود. و در نهایت اینکه چه بودجه ای را می تواند به این کار اختصاص دهد. در نهایت شاخص قیمت بالابر حائز اهمیت خواهد بود.

در زمینه فن آوری بکار رفته در تولید محصول نکات بسیاری وجود دارد. در مقوله صنعت ، فن آوری یا تکنولوژی مختص بالابر یا آسانسور نیست بلکه کلیه تولیدات صنعتی یا محصولات صنعتی فن آوری مخصوص خود را دارند. که البته بالابر هم یک محصول صنعتی می باشد. طبیعتا قیمت تمام شده هر محصولی نشات گرفته از تکنولوژی بروزتر آن خواهد بود. از تکنولوژی های جدید در صنعت بالابر و آسانسور می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- استفاده از سنسورهای چشمی مختلف به منظور سهولت و ایمنی هر چه بیشتر

- تجهیزات ضد سقوط خصوصا در صنعت هیدرولیک

- بهره گیری از فن آوری های الکترونیکی بدون سیم

- کنترل موبایلی دستگاه

- استفاده از مواد اولیه سبک و آلیاژهای بهینه شده

- هدایت از داخل و خارج از سکو یا کابین

- خودکشش بودن بالابرهای متحرک

- تجهیزات ایمنی مدرن برای حفظ امنیت نفرات

- کار کردن روی انواع سطوح هموار و ناهوار و شیب دار

مواد اولیه از ابتدایی ترین و اصولی ترین موارد در زمینه تولید یک دستگاه صنعتی می باشد. چرا که باید در انتخاب قطعات مناسب در ساخت دقت بالایی وجود داشته باشد تا محصول نهایی کارایی و کیفیت لازم را داشته باشد. فرضا برای ساخت کابین یک آسانسور هیدرولیکی نمی توان از نایلون استفاده نمود بلکه به مواد اولیه مستحکم نیاز است. وقتی یک مهندس برای جابجایی نفرات در یک برج 40 طبقه تصمیم به استفاده از آسانسور می گیرد، بعد از لحاظ فضای مناسب، پیگیر قطعات و اجناس و مواد اولیه جهت آسانسور خواهد بود تا طرحی انجام دهد که بتواند بوسیله آن بهترین سرویس را به نفرات داخل برج ارائه دهد. ضمن اینکه امنیت جانی آنها را نیز در نظر داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی