آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

آسانسور هیدرولیکی خانگی محصولاتی هستند که کاربرد بسیار زیادی دارند و برای خانه‌ های قدیمی که پیش بینی‌ های لازم به منظور نصب آسانسور در آنها انجام نشده است، یکی از بهترین گزینه‌ ها به شمار می‌‌ روند. این روزها آسانسور هیدرولیکی دستگاه کارآمد داخل منزل است که میتوان با هزینه کمی نسبت به سایر انواع آسانسور آنها را نصب و راه اندازی کرد. این آسانسورها برای حمل نقل راحت تر افراد و بارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که نیروی مورد نیاز این تجهیزات به وسیله موتورهای هیدرولیکی تامین می شود، حرکت بسیار نرمی دارند و نرم بودن حرکت آنها باعث می شود که عمر قطعات متحرک این وسایل بیشتر شود.آسانسور هیدرولیکی دستگاهی کارآمد داخل منزل شما است که در ادامه این مطلب از سایت آسیا برج بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

 

 

 

آشنایی با آسانسور هیدرولیکی

آشنایی با آسانسور هیدرولیکی به شما کمک می کند که قبل از خرید شناخت بهتری نسبت به این محصولات داشته باشید. اولین موردی که در خصوص یک آسانسور هیدرولیکی باید بدانید این است که باید با توجه به شرایط ساختمان شما طراحی شود و در زمان طراحی به نکات زیر باید دقت کرد:

● بررسی محل قرارگیری آسانسور
● در نظر داشتن ارتفاع ساختمان
● بررسی نوع ساختمان و کاربری آن در طبقات مختلف
● توجه به چاله مورد نظر برای آسانسور و مکانیزم آن

ساختار آسانسورهای هیدرولیکی به این صورت است که در قسمت کف کابین، یک پیستون قرار گرفته است که وظیفه به حرکت درآوردن کابین را بر عهده دارد. بخش موتورخانه که وظیفه تامین نیروی مورد نیاز آسانسور را برعهده دارد، در پایین‌ ترین قسمت به چاه آسانسور وصل می‌ شود. یکی از ویژگی‌ های بسیار مناسب آسانسورهای هیدرولیکی این است که در زمان حرکت به راحتی و بدون هیچگونه ضربه‌ ای می‌ تواند بالا و پایین شود و برخلاف انواع مختلف بالابر و آسانسور در استارت اول حرکت بسیار نرمی دارد که همین باعث کاهش استهلاک این محصولات می‌‌ شود. این آسانسورها به راحتی قابل تعمیر هستند و شما می‌‌ توانید از کابین‌ های شیشه‌ ای روی آنها استفاده کنید. موتورخانه مورد استفاده برای آسانسور هیدرولیک باید به گونه‌ ای باشد که سیستم تهویه مناسب آن از داغ شدن بیش از حد سیستم جلوگیری کند. همچنین قسمت‌ های مختلف آسانسور باید دارای پوشش عایق مناسب باشند تا در صورتی که روغن از جک‌ های آسانسور نشت کرد، به سایر قسمت‌ ها آسیب نرساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۱۷
آسیا برج