آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

عملیات بالابری عملیاتی است که مربوط به بلند کردن و پایین آمدن بار یا نفرات است. محموله ای که قرار است بالا یا پایین شود، آیتم یا آیتم هایی است که می تواند شامل فرد یا افراد یا بار شود. همانطور که گفته شد این عمل می تواند بصورت دستی یا با تجهیزات صورت گیرد. بارگیری دستی، نگه داشتن، پایین آمدن، حمل یا جابجایی اغلب به عنوان "دستی حمل بار" نامیده می شود. عملیات بالابری در ساخت و ساز هنگام انتقال مواد از محل ذخیره به محلی که پردازش می شود ، انجام می شود. بار شامل هر ماده یا افرادی است که با بلند کردن وسایل برداشته یا پایین می آیند. تجهیزات بالابری شامل هرگونه تجهیزات یا ماشین آلات است که در محل کار برای بلند کردن یا پایین آوردن بارها یا افراد استفاده می شود ، از جمله لوازم جانبی و اتصالات مورد استفاده برای لنگر زدن ، رفع یا پشتیبانی تجهیزات.

تجهیزات بالابری در صنعت ساخت و ساز

یک بالابر : وسیله ای است که برای بلند کردن یا پائین آوردن بار از طریق جرثقیل یا بالابر استفاده می شود که در اطراف آن طناب یا زنجیر پیچیده می شود. ممکن است این دستگاه به صورت دستی، برقی، هیدرولیک یا پنوماتیک کارکند و ممکن است از زنجیر، فیبر یا سیم بکسل به عنوان واسطه بلند خود استفاده کند.

یک جرثقیل : نوعی دستگاه است که عموماً مجهز به بالابر ، طناب سیم یا زنجیر و برشی است که از آن برای بلند کردن و پایین آمدن مواد سنگین و جابجایی آنها به صورت افقی استفاده می شود. این دستگاه انواع مختلفی دارد که شامل این موارد هستند :

- تاور کرین : جرثقیلی است که به صورت تعادلی بوده و پایه آن روی زمین فیکس می شود و دارای یک بازوی افقی بلند و وزنه تعادلی میباشد. نحوه عملکرد به این صورت می باشد که بازوی افقی در محور تلاقی خود با محور عمودی دارای کابین کنترل اپراتور است و در انتهای خود وزنه تعادلی داشته و بار بواسطه سیم بکسل و محورهای گرداننده در نوک بازوی افقی جابجا می گردد.

 

ادامه مطلب در عملیات بالابری و تجهیزات مربوط به آن

 

بالابر آسیا برج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۵۷
آسیا برج