آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

این بالابر مخصوص نفر بوده و دارای ارتفاع 8 تا 11 متر می باشد. این مدل بالابر مجهز به سیستم الکتروهیدرولیک بوده و دارای قابلیت کار با برق شهری و باطری نیز می باشد. در ساختار ریلها جهت سبکی دستگاه از آلومینیوم سخت شده استفاده شده است. این نوع بالابر دارای قابلیت جابجایی بسیار راحت بوده و حرکت و مانور عالی در محلهای باریک و کم ارتفاع دارد. همچنین کم حجم و فشرده و محکم می باشد. در این بالابر از رنگ خودرویی و یا اپوکسی به منظور جلوگیری از پوسیدگی در شرایط مختلف جوی استفاده می گردد. لازم به ذکر است که ایمنی این دستگاه بالا بوده و دارای موارد زیر می باشد :

بالابر دارای سیستم فرود اضطراری در صورت قطع برق 

دارای استوپرجکهای استقرار

قابل کنترل از داخل سکو و بیرون دستگاه 

بالابر مجهز به مدار کنترل 24 ولت جهت ایمنی اپراتور 

استفاده از کلید محافظ جان جهت ایمنی اپراتور

قطع خودکار در حداقل و حداکثر ارتفاع 

توقف کامل سیستم در مواقع اضطراری با استفاده از شاسی STOP اضطراری کلید برق 


بالابر الکتروهیدرولیک آسیا برج


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۴
آسیا برج

گاهی اوقات برای نگه داشتن کابین آسانسور که با سرعت زیادی به سمت پایین حرکت می نماید استفاده از یک پاراشوت که توسط گاورنر فعال می گردد مناسب می باشد. این سیستم برای آسانسورهای هیدرولیکی به کار می رود. برای استفاده از پاراشوت در آسانسور هیدرولیکی با اتصال کابین به جک بایستی تجهیزات اضافی میان کابین و جک پیش بینی گردد. اگر میزان سرعت کابین بالابر هیدرولیکی زیاد گردد میله جک با وزن نسبتا زیاد هم با همان سرعت حرکت می نماید. وقتی که پاراشوت درگیر می گردد یک شتاب معکوس به کابین بالابر وارد می گردد و نیروهای نگهدارنده در سمت مخالف کابین به میله جک انتقال می یابد. پس برای کم شدن سرعت و ایستادن کابین بالابر ، اتصال میان جک و کابین بایستی قادر به تحمل و انتقال این نیروها باشد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۳
آسیا برج

بوستر قطعه ای است که برای به وجود آمدن فشاری بیشتر از استاندارد سیستم بالابر، به کار می رود. با وارد شدن سیال به قسمت ورودی این قطعه ، در قسمت خروجی آن فشار بیشتری ایجاد می شود و فشار در این قطعه تقویت می گردد. در سیستم های فیزیکی برای دست یافتن به چیزی بایستی چیز دیگری را از دست داد. در تقویت کننده فشار بالابر ، فشار تقویت می گردد ولی شدت جریان به همان اندازه ضعیف می شود. برای مشخص کردن میزان یک تقویت کننده بایستی فشار و جریان خروجی یک تقویت کننده را براساس فشار و جریان پمپ محاسبه نمود.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۳:۰۲
آسیا برج

این دستگاه دارای ظرفیت های 2000 و 2500 کیلوگرم می باشد و طول شاخک آن 1150 میلیمتر و عرض شاخک 570 و 680 میلیمتر می باشد. قابل ذکر است که این دستگاه مجهز به سکو و گارد محافظ مخصوص اپراتور و مجهز به سیستم فرمان گیری الکترونیک EPS می باشد. این دستگاه دارای مشخصات دیگری نیز می باشد که به شرح زیر است :

شارژر آمپر بالا و محافظ تخلیه بیش از حد باطری

باطری 240 ولت 40 آمپر ساعت

سیستم تعادل و تعلیق ایستا، فرمان گیری آسان، ضد لغزش، تغییر ناگهانی

پمپ قدرتمند، محافظ ضد انفجار، میکروسوییچ های چشمی

ثبات، امنیت، اطمینان منطبق با استاندارد اروپا

کنترلر ساخت PG انگلستان


جک پالت تمام برقی آسیا برج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۴
آسیا برج

این دستگاه مجهز به سیستم الکتروهیدرولیک است و قابلیت کار با برق شهری AC و با باطری  DC را دارد. بالابر مخصوص نفربر دارای ارتفاع کاربردی تا 20 متر بوده و برای انجام کارهمزمان دو یا سه نفردرارتفاع می باشد. در ساختار ریلها جهت سبکی دستگاه از آلومینیوم سخت شده استفاده می شود. تمامی قطعات به کار رفته در دستگاه مطابق با استاندارد ، طراحی و تولید شده و دارای قابلیت یدک شدن وحمل آسان می باشد. ایمنی این دستگاه شامل موارد زیر می باشد :

قابل کنترل از داخل سکو و بیرون دستگاه 

دارای سیستم فرود اضطراری در صورت قطع برق 

مجهز به مدار کنترل 24 ولت جهت ایمنی اپراتور 

استفاده از کلید محافظ جان جهت ایمنی اپراتور

 توقف کامل سیستم در مواقع اضطراری با استفاده از شاسی STOP اضطراری کلید برق 


آسانسور هیدرولیکی خانگی آسیا برج


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۵
آسیا برج

بعضی وقت ها لازم است سیال هیدرولیک گرم گردد. قابل ذکر است که اگر برای مدت زمان طولانی سیستم هیدرولیک در محیطی سرد به صورت غیر فعال باشد سیال هیدرولیک سرد شده و غلیظ می گردد. در این صورت وقتی چنین سیستمی به کار گرفته می شود سیال چسبناک بوده و حرکت شیرها غیرعادی می گردد. برای اینکه از این مشکل جلوگیری شود بهتر می باشد که سیال هیدرولیک قبل از اینکه بالابر شروع به کار نماید گرم گردد. پس کافی است که در یک مبدل آب - خنک ، آب گرم به کار رود تا تبدیل به مبدل آب - گرم گردد.

بهتر است که سیال هیدرولیک را با المنت های الکتریکی گرم کرد. المنت های گرم کننده به صورت مستقیم درون مخزن قرار می گیرد. می توان با به کارگیری ترموستات ، سیستم مبدل حرارتی را در مواردی که لازم باشد به طور اتوماتیک روشن و خاموش نمود.



ساخت بالابر هیدرولیکی توسط شرکت آسیا برج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۳
آسیا برج

برای ذخیره کردن سیال هیدرولیک در سیستم از مخزن هیدرولیک بالابر استفاده می گردد. مخزن هیدرولیک بالابرجدا از ذخیره کردن سیال ، وظایف دیگری هم به عهده دارد. مخزن بالابر دارای چهار وظیفه اصلی می باشد این وظایف عبارتند از :

خارج شده هوای درون سیال

ذخیره کردن سیال هیدرولیک

مبدل حرارتی

ته نشین شدن آلودگی های موجود در سیال

در یک سیستم بالابر

در این نوع سیستم در اثر افت فشار گرما ایجاد می گردد و بخشی از این گرما به خارج از سیستم منتقل می گردد و مابقی این گرما جذب سیال گشته و دمای آن افزایش می یابد.

 


بالابرهای ساختمانی آسیا برج 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۰
آسیا برج

این دستگاه دارای سیستم الکترومکانیک با گیربکس حلزونی می باشد و بدنه آن شامل ورقی به ضخامت 15 میلیمتر و همچنین دارای طرح می باشد که همه تجهیزات مکانیکی و برقی در آن قرار می گیرد. مکانیزم این دستگاه به صورت مکانیکی می باشد و ولتاژ برد کنترل آن 12 ولت است. فاز موتور این دستگاه هم تک فاز است و هم سه فاز و بیشترین طول بازوی آن 6 متر می باشد. قابل ذکر است که جنس این بازو از آلومینیوم بوده و گروه رنگی آن زرد می باشد. در این دستگاه راهبند تعداد دفعات استفاده در روز به طور نامحدود می باشد. همچنین این دستگاه دارای امکانات دیگری نیز می باشد که عبارتند از :

دارای گیرنده و فرستنده از راه دور

دارای چراغ تردد LED

دارای دکمه های اضطراری با قفل کردن

دارای سیستم کنترل دسترسی

دارای مکانیزم ضربه گیر تیرک

دارای آلارم در حین حرکت

دارای چراغ های هشداردهنده

کنترل از راه دور

مقاوم در برابر ضربه


بالابر هیدرولیکی آسیا برج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۲:۵۱
آسیا برج

جک معلول ترکیب منحصر به فرد و خاص از سامانه مکانیکی و الکترونیکی و هیدرولیکی بوده که به طور هماهنگ با یکدیگر کار می کنند تا بازدهی بالایی داشته باشند. با توجه به نیاز مشتری سکوی جک معلول با اندازه و شکل خاصی قابل ساخت است. برای راحتی معلولین محترم می توان از جک معلول استفاده کرد. ابعاد دستگاه و ظرفیت بار و ارتفاع در جک معلول قابل تغییر بوده و براساس نیاز مشتری تولید می گردد. مشخصات فنی این دستگاه شامل موارد زیر می باشد :

طراحی مناسب با شرایط محل نصب

راه اندازی آسان و سریع

نگهداری آسان و ساده

دارای سیستم فرود اضطراری در صورت قطع برق

قابل کنترل در کلیه ایستگاهها و داخل سکو

قطع خودکار در حداقل و حداکثر ارتفاع

استفاده از رنگ خودرویی و یا اپوکسی به منظور جلوگیری از پوسیدگی در شرایط مختلف جوی

قابلیت کارکرد با برق شهری و برق سه فاز


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۹
آسیا برج

یکی از محصولات بالابری که شرکت آسیا برج عرضه نموده است نردبان کشویی دستی می باشد. این بالابر مخصوص نفر با ارتفاع کاربردی تا 18 متر تحت زاویه درجه می باشد. همچنین این دستگاه مجهز به سیستم ضد سقوط می باشد و قابلیت جابجایی توسط نفر را دارد و همینطور امکان یدک کردن از طریق خودرو را دارد. مواردی که در ادامه آمده است مشخصات این محصول می باشد :

- سیستم وینچ ، گیربکس ، دستی 

- دارای قابلیت استقرار توسط دو نفر و حتی یک نفر ، در زمان کوتاه

- محکم ، بادوام و ایمن بابکارگیری راحت و آسان

- دارای پلاک راهنما ، تصویری روی بدنه دستگاه ، جهت آگاهی بیشتر کاربر به دستور العمل بکارگیری و نکات ایمنی

- وسیله ای مدرن و اقتصادی جهت استفاده از نیرو امکانات

- استفاده از 2 رشته سیم بکسل مجزا و سیستم هنگام زاویه گرفتن و همچنین باز شدن ریلها ، در نتیجه بدست آمدن ضریب اطمینان مناسب 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۵:۴۱
آسیا برج