آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

تقسیم بندی انواع دستگاه بالابر - بخش اول

پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ب.ظ

طراحی بالابر ها و آسانسورها را می توان به انواع اصلی دائمی (ثابت) و قابل حمل (متحرک) تقسیم کرد. 

آسانسورهای دائمی شامل: پلتفرم های قیچی  ( بالابرهای آکاردئونی ثابت)، بالابرهای پشت ماشینی و بالابرهای ثابت باری می باشد.

بالابرهای قابل حمل شامل این موارد می باشد: 

بالابرهای متحرک با برق AC و DC

بالابرهایی با کاربری چندگانه که از ارتفاع 1 الی 30 متر کاربرد دارند.

به همین دلایل و ترتیب سیستم پیشران آسانسورها به سیستم الکتروهیدرولیک، سیستم الکترومکانیک و سیستک پنوماتیک تقسیم بندی می شود.

همچنین قطعات آسانسوری شامل: زنجیری، سیم بکسلی، پیچی، تلسکوپی و اهرمی.

قطعات بالابرها شامل: قاب، کنسول و سکو به همراه کابین است. 

اصولا آسانسورهای ثابت در یک مکان مشخص، بدون فونداسیون خاص بر روی یک سطح صاف و با استفاده از پیچ و مهره های خاص نصب می گردد. فقط در صورتی که آسانسور ثابت از نوع تلسکوپی باشد، نیاز به حفر کردن زمین و ساخت فونداسیون دارد. 

از مزیت های اصلی آسانسورهای قابل حمل، تحرک آنها می باشد. به همین علت می توان از آن در نقاط مختلق و به دفعات استفاده کرد.


منبع:

بالابر آسیا برج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی