آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

دستگاه بالابر تلسکوپی تحت زاویه آسیا برج

سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۳۲ ب.ظ

دستگاه بالابر تلسکوپی شرکت آسیا برج با عنوان بالابر چند منظوره شناخته می شود و شامل مدل های EHML1000 , EHML1200 , EHML1400 , EHML1600 است. بوم این دستگاه از سطح افق به اندازه 75 درجه زاویه گرفته و قابلیت حمل 130 کیلوگرم را در سبد خود داراست. شاسی اصلی دستگاه با طراحی مهندسین این شرکت به طور کاملاً متعادل ساخته شده و بوم تلسکوپی که سبد در نوک آن قرار دارد روی قسمت انتهایی شاسی سوار گردیده است. طراحی دقیق دستگاه این امکان را فراهم می سازد تا اپراتور سوار بر سکو در حین حرکت به جلو بواسطه بوم بتواند از سطح زمین نیز ارتفاع بگیرد (حرکت سبد در راستای افق و در راستای عمود به طور همزمان). 

این دستگاه مجهز به چرخ های خودرویی است تا بتواند روی زمین به راحتی حرکت کرده و توسط خودرو قابل یدک باشد. بالابر مدل DMLP شرکت آسیا برج (نردبان کشویی) نیز تحت زاویه عمل می نماید همین طور این دستگاه به طور کاملا فیزیکی (دستی) و بواسطه گیربکس ها و وینچ و سیم بکسل کار می کند. به این صورت که نردبان اصلی بالابر روی شاسی سوار بوده و سبد در نوک نربان قرار گرفته است و نردبان با چرخش گیبربکس های دستی به صورت کشویی باز شده و سبد رو به جلو حرکت می کند. و خود نربان توسط سیم های بکسل در راستای عمود بالا می رود.


منبع این مطلب از سایت بالابر آسیا برج می باشد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی