آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

معرفی و طراحی بالابر آتش نشان روزنبر

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۳ ب.ظ

بالابر هوایی روزنبر که توسط کمپانی Metz ساخته شده بعنوان یک سکوی کار هوایی ایمن، شیک، بلند و قابل اعتماد در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر مصرف این سکو برای اطفاء حریق و امور آتش نشانی می باشد. سری B این محصول به سرعت جایگاه خود را در بازار انگلستان بدست آورد چرا که مقرون بصرفه ترین گزینه به شمار می رود، زیرا در عین قابلیت تعمیر و نگهداری راحت و ارزان، دارای کارایی و عملکرد مناسبی می باشد.

ویژگی های این دستگاه بالابر شامل:

پیشرفته حتی در کوچکترین قطعات،داری طراحی قوی،دارای سه نقطه ورودی،دارای کابین گردان،شامل برانکار چرخشی، شامل پلتفرم تاشو و تجهیزات اضافی :: نجات وینچ ها، نردبان های غواصی، فن های هوای تازه، ذخیره سازی فن، شلنگ های نجات، سیستم های دوربین، سیستم های حفاظت سقوط و غیره.

دارای بدنه زیبا با دارا بودن نردبان هوایی نجات تا شونده و مفصل های تلسکوپی در عین زیبایی، بسیار کارامد نیز می باشد


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی