آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

محاسن و معایب یک بالابر هیدرولیکی بدون چاله

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸ ق.ظ
به این معنی نیست که نیازی به وجود چاله جهت قرار گرفتن سیلندر درون آن نمی باشد. در این مدل پیستون ها به صورت مستقیم عمل می کنند و روی زمین در کنار گوشه های پایین سازه نصب می شوند. این سیستم شبیه یک جک عمل می کند و مسافت جابجایی را به 20 الی 30 متر محدود می سازد. از این نوع دستگاه بیشتر در مکان هایی که با محدودیت فضا روبرو هستند، کاربرد بسیاری دارد.

محاسن :
- با استفاده از یک سیستم هیدرولیکی جک از وسط دیگر نیازی به اشغال فضای اضافی در محیط کل دستگاه و فضای بالای شفت به جهت نگه داشتن کابین نخواهد بود (که در بالابرهای کششی اینگونه نیست)

- این سیستم بوسیله کف زمین یا چاله پشتیبانی می شود و هیچ نیازی به تقویت یا نگهدارنده ندارد

- احتمال سقوط در این سیستم وجود ندارد چرا که بر خلاف سیستم کششی وابستگی به کابل و تسمه وجود نخواهد داشت

- اگر شما به دنبال بهره وری انرژی هستید، بالابر هیدرولیک در بین مابقی دستگاه بهترین و کارامدترین گزینه خواهد بود. چرا که نیروی زیادی برای بالا بردن کابین مورد نیاز است ولی در این سیستم غلبه بر نیروی گرانش جهت بالا بردن به دوش سیال روغنی خواهد بود که با کمترین انرژی بیشترین قدرت را تولید خواهد نمود. 

- در آخر، آسانسورهای هیدرولیکی ارزان تر از نوع کششی هستند، بنابراین اگر بودجه مسأله کلیدی باشد، این امر می تواند به تصمیم گیری کمک کند.

معایب :

- سرعت جابجایی این دستگاه پایین است (نهایتاً 1 متر بر ثانیه). این نوع سیستم برای بیش از 6 الی 8 طبقه جابجایی مناسب نخواهد بود. ضمن اینکه در صورت قرار گرفتن سیلندر درون چاله متراژ عمودی سیستم افزایش خواهد داشت.

- فضایی که بابت قرار گرفتن پاوریونیت لازم است مناسب هر مکان یا ساختمانی نباشد. همچنین ممکن است حفر چاله جهت قرار گرفتن سیلندر با معضلاتی روبرو باشد.

- یک سیستم هیدرولیک وابسته به روغن است که در دماهای مختلف متفاوت عمل می کند. بنابراین باید سیستم هیدرولیکی را در شرایطی نصب کرد که تفاوت دما بر سیستم کمترین تأثیر را بگذارد.

- مانند هر سیال دیگری امکان نشت روغن وجود دارد که در صورت بروز نشتی مشکلات اساسی بوجود می آید. البته این مورد در حد یک خرابی است و نیازی به تعویض کل سیستم نمی باشد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی