آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

آسیا برج

تولید کننده انواع بالابرهای صنعتی و آسانسور هیدرولیکی

شرکت آسیابرج در اواخر سال 1395 بزرگترین بالابر متحرک آکاردئونی (scissor lift) در ایران را تولید و روانه بازار نمود. این شرکت توانسته به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته، انواع بالابرهای خاص را در پاسخ به نیازمندیهای صنعتی و کاربردهای خاص طراحی و تولید نماید و گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنین محصولات خود را به کشورهای دیگر اعم از امارات متحد عربی، کویت، عراق، ازبکستان، آذربایجان، افغانستان و ... صادر نماید. شرکت آسیابرج در سال 1391 در راستای رفع نیاز کشور تولیدات مخصوص به تجهیزات انبارداری که شامل استاکر برقی، استاکر دستی، پالت تراک، جک پالت و ... را آغاز نمود و توانست با ارائه بالاترین کیفیت و نیز رضایتمندی مشتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

طبقه بندی موضوعی

بالابر خانگی مطابق با سبک زندگی

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳ ق.ظ

وقتی تعداد پله های درون خانه زیاد باشد، روش ایده آلی وجود دارد تا شما بدون اینکه از خانه خارج شوید بتوانید پله ها را از سر راه بردارید. این روش شامل بکارگیری از یک بالابر خانگی با تکنولوژی نوین خواهد بود تا از بودن در محیط خانه و در کنار عزیزانتان خشنود باشید. آسانسور خانگی نه تنها آسیبی به نمای داخلی خانه نمیزند بلکه باعث مدرن جلوه دادن آن نیز می شود بدون اینکه مانعی برای راه پله باشد.

 

 

بالابر شما ، زندگی شما ، سبک شما

این یک امر طبیعی است که فضای داخل خانه برای صاحبخانه بسیار گرانبها و با ارزش باشد، به همین علت است که یک بالابر خانگی مدرن کوچک فضای بسیار کمی را حتی نسبت به صندلی پله اشغال می کند. شما کاملا آزاد هستید تا آسانسور خانگی خود را در هر نقطه ای از منزل قرار دهید. هر خانه ای در نوع خود منحصر به فرد است بنابراین برای تهیه بالابر خانگی باید سلیقه شخصی خود را بکار ببرید. رنج بزرگی از رنگ ها و تزئینات در این مقوله وجود دارد پس با انتخاب صحیح خود می توانید غیر از کارایی از زیبایی یک بالابر در خانه خود لذت ببرید. این وسیله جزیی از سبک و دکور داخلی منزل شما خواهد بود که یک صندلی پله رو هرگز این گزینه را ارائه نخواهد داد. اکثر آسانسورهای خانگی از سیستم الکتروهیدرولیک بهره می برند که در عین ایمنی فوق العاده از ظرفیت و راحتی زیادی بهره می برد.

 

 

کمترین دغدغه فکری

بالابرهای خانگی نوین تکنولوژی را ارائه می دهند که شما و اعضای خانوادیتان کمترین دغدغه ذهنی را نداشته و امنیت کامل را احساس کنید. تمام موارد ایمنی مطابق با استانداردهای روز دنیا در این وسایل تأمین شده است. لبه های فشاری حساس به محض اینکه هر چیزی را در بالا یا پایین آسانسور احساس کنند بلافاصله و خیلی روان باعث توقف خواهند شد. در عین اینکه برق پشتیبان در صورت قطعی نیرو محرکه، دستگاه را به آرامی به کف منتقل خواهد کرد. ایمنی در برابر آتش در خانه شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بالابرهای خانگی مدرن در تک تک طبقات از تجهیزات ضد حریق استفاده می کنند، حال اینکه بالابر در طبقه بالا یا در طبقه پایین توقف کرده باشد. تمام این تکنولوژی توسط مؤسسات متخصص حریق و ضد حریق که در این زمینه تحقیقات ویژه انجام می دهند، تأیید شده اند. معمولاً شرکت های تولیدکننده آسانسورهای خانگی امکانات و خدمات ارزنده ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، از قبیل : کمترین زمان و درگیری ساختاری در محیط خانه جهت نصب و راه اندازی ، نصب سریع و آسان، 2 تا 3 سال ضمانت کامل، تجهیزات ضد حریق مابین طبقات، مجوزها و تاییدیه های لازم. در ادامه نکاتی بیان می گردد که معمولاً در ذهن خریدار سؤال خواهد بود.

 

یک بالابر خانگی کف رو چیست؟

آسانسوری است که مطابق با شرایط خانه شما، از کف یا سقف به طبقه بالاتر یا طبقه پایین تر جابجا می شود. این نوع بالابر خانگی نیازی به شفت کامل ندارد به این معنی که می توانید در صورت عدم نیاز آن را به طبقه بفرستید. که باعث می شود بر خلاف آسانسورهایی که کاملا محصور هستند، فضای بسیار کمتری را اشغال نماید.

 

 

 منبع: بالابر آسیا برج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی